Άρθρα ιστορικού περιεχομένου για τις Συνομόσπονδες Πολιτείες της Αμερικής (C.S.A. 1861-1865) που δημοσιεύονται στο ιστολόγιό μου Κόκκινος Ουρανός


Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011

ΓΕΡΜΑΝΙΑ: Αφρικανός μετανάστης παραπονιέται για την μπλούζα Γερμανού με την σημαία των Νοτίων


Ένας φίλος του Southern National Network από τη Γερμανία, ο Sven, έγραψε χθες στο Facebook το επεισόδιο που είχε με ένα αφρικανικό μετανάστη ο οποίος ήταν αντίθετος στην σημαία των Νοτίων που είχε στη μπλούζα του (που απεικονίζεται παραπάνω).

«Σήμερα, ήρθα στη δουλειά μου, φορώντας τη Polo μπλούζα μου με το "Old Dixie". Άρχισα να δουλεύω και ξαφνικά ένας Αφρικανός έρχεται και μου λέει: "Φοράς μία ρατσιστική σημαία στη μπλούζα σου. Είσαι ρατσιστής;" Και είπα "Αν μισείς τη σημαία αυτή, χρειάζεσαι ένα μάθημα ιστορίας." Ο Αφρικάνος παραπονέθηκε στο αφεντικό μου, και τη Δευτέρα έχω μια συνάντηση με το αφεντικό μου. Ελπίζω να μην απολυθώ .... Και αυτό στη Γερμανία! Ωστόσο, δεν θα αποκηρύξω τους Νότιους φίλους μου και την αγαπημένη μου Dixieland!

Deo Vindice! Sic Semper Tyrannis!


- Στο Τέξας των ΗΠΑ, το Τμήμα Μηχανοκινήτων Οχημάτων ψήφισε ομόφωνα την Πέμπτη να απορρίψει τις πινακίδες κυκλοφορίας με την σημαία των Νοτίων.

Στην ψηφοφορία που διήρκησε δύο ώρες άλλοι επικαλέστηκαν την ιστορία του εμφυλίου πολέμου και άλλη τον σύγχρονο ρατσισμό.

Ο Jerry Patterson, υποστήριξε ότι θα τιμήσει τους στρατιώτες της συνομοσπονδίας, καθώς "Δεκάδες χιλιάδες Τεξανοί βάδισαν στο πεδίο της μάχης πίσω από αυτή τη σημαία, και εμείς είμαστε εδώ για να τιμήσουμε τους στρατιώτες, όχι τους πολιτικούς".

Οι αντίπαλοι, στους οποίους υπήρχαν πολλοί νομοθέτες, πάστορες και μέλη της Εθνικής Ένωσης για την Πρόοδο των Έγχρωμων (NAACP), που υποστήριξαν ότι η σημαία είναι προσβλητική.

Μερικοί από τους αντιπάλους, οι οποίοι ήταν περισσότερες από αυτές κατά τη συνάντηση που μίλησαν υπέρ των πλακών, μίλησε από προσωπική εμπειρία με το ρατσισμό, λέγοντας ότι καθυστερεί στο Τέξας σήμερα και η ομόσπονδη σημαία δηλώνει ότι η κατάσταση του μυαλού.

«Γνωρίζουμε ότι η σημαία είναι ένα αληθινό σύμβολο των ανθρώπων που μισούν», δήλωσε ο Gary Bledsoe, για την NAACP του Texas.

Το μέλος του Κογκρέσσου ο Δημοκρατικός Lloyd Doggett, του οποίου ο προ-προ παππούς ήταν βετεράνος της συνομοσπονδίας, προέτρεψε επίσης το συμβούλιο να απορρίψει τις πλάκες.

«Μπορώ να τιμήσω το παρελθόν ότι ως δισέγγονο ενός βετεράνου χωρίς να κάνω κάτι που είναι διχαστικό και επιζήμιο για πολλούς από τους γείτονές μας», δήλωσε ο Doggett.

Ο Κυβερνήτης του Τέξας Rick Perry, και προεδρικός υποψήφιος για τους Ρεπουμπλικάνους, δήλωσε τον περασμένο μήνα ότι δεν υποστηρίζει τις πλάκες.

«Δεν χρειάζεται να ξύνουμε παλιές πληγές», δήλωσε ο Perry.

Σχ. ΚΟ: Ας ξύσουμε μερικές…

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου